Radna mjesta
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET javna je ustanova koja zapošljava više od 200 zaposlenika u osam gradova u Hrvatskoj.
Zbog dinamičnih promjena i novih trendova u području informacijsko-komunikacijske tehnologije i njezine primjene u obrazovanju, kontinuirano tražimo motivirane, sposobne i obrazovane stručnjake, koji će doprinijeti ostvarenju CARNET-ovih šest strateških prioriteta:
- Napredna infrastruktura
- Napredne usluge
- Obrazovanje 4.0
- Sigurnost i identitet
- Razvoj i inovacije
- Agilna organizacija.
Našim zaposlenicima nudimo pristup mrežnim, računalnim i internet tehnologijama i opremi, rad u dinamičnoj i fleksibilnoj okolini na zanimljivim i izazovnim zadacima. U CARNET-u njegujemo pozitivnu i prijateljsku atmosferu, a ključne vrijednosti koje očekujemo od naših zaposlenika su izvrsnost, inovativnost, povjerenje, otvorenost, učinkovitost.
Posebnu pozornost posvećujemo obrazovanju i usavršavanju zaposlenika stoga zaposlenicima omogućavamo pohađanje raznih edukacija, seminara i tečajeva.
Briga za dobrobit i zdravlje naših zaposlenika nam je na prvom mjestu. To je prepoznala i tvrtka Selectio – vodeća grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim resursima, koja je CARNET-u dodijelila priznanje „Izvrsnost u izazovima“ za uspješnu prilagodbu situaciji izazvanoj koronavirusom u segmentu upravljanja ljudskim resursima.
Ako želite postati dio našeg tima, prijavite se na neki od naših otvorenih natječaja. Za sva pitanja i dodatne informacije kontaktirajte nas na posao@carnet.hr.
Otvorena radna mjesta
Javni natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET
31. siječnja 2025.
Na temelju članaka 40. i 41. Zakona o ustanovama (Narodne novine, broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19 i 151/22), članka 7. stavka 2. Uredbe o Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET (Narodne novine, broj 23/15) i članka 18. stavka 3. Statuta Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET od 17. srpnja 2015. i 9. studenoga 2023. godine, ministar znanosti, obrazovanja i mladih objavljuje
J A V N I N A T J E Č A J
za imenovanje ravnatelja/ice Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET
na vrijeme od četiri (4) godine
Sukladno članku 7. stavku 2. Uredbe o Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET (Narodne novine, broj 23/15) i članka 18. stavka 3. Statuta Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET od 17. srpnja 2015. godine, ravnatelja/icu imenuje ministar znanosti, obrazovanja i mladih na vrijeme od četiri (4) godine.
Na javnom natječaju ravnopravno mogu sudjelovati kandidati/kinje oba spola.
Uvjeti za imenovanje ravnatelja/ice:
- Razina 7.1.sv ili 7.1.st HKO-a
- 4 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
Ravnatelj predstavlja i zastupa CARNET, organizira i vodi poslovanje, poduzima sve pravne radnje u ime i račun CARNET-a i zastupa ga u svim postupcima pred sudovima, upravnim i drugim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima.
Ravnatelj ima sljedeća posebna prava i obveze:
- organizira i vodi poslovanje CARNET-a,
- poduzima sve pravne radnje u ime i za račun CARNET-a,
- zastupa CARNET u svim postupcima pred sudovima, upravnim i drugim tijelima te pravnim osobama s javim ovlastima,
- predlaže Upravnom vijeću donošenje Statuta, kao i izmjene i dopune Statuta,
- predlaže Upravnom vijeću donošenje Pravilnika o unutarnjem ustroju i načinu rada, Pravilnik o radu i Pravilnik o načinu korištenja namjenskih i vlastitih prihoda,
- predlaže Upravnom vijeću programe rada i razvoja CARNET-a, kao i financijski plan i godišnji obračun,
- u pravnim poslovima o stjecanju, opterećenju ili otuđenju nekretnine ili druge imovine, odnosno kod sklapanja drugog pravnog posla samostalno raspolaže imovinom CARNET-a u vrijednosti do 132.722,81 eura
- pravne poslove o stjecanju, opterećenju ili otuđenju nekretnine ili druge imovine, odnosno kod sklapanja drugoga pravnog posla u vrijednosti od 132.722,81 eura do 398.168,43 eura može poduzimati uz prethodnu suglasnost Upravnog vijeća,
- odlučuje o stjecanju, opterećenju ili otuđenju nekretnine ili druge imovine, odnosno kod sklapanja drugoga pravnog posla čija je vrijednost veća od 398.168,43 eura uz suglasnost osnivača,
- donosi akte i pravilnike, osim akata čije je donošenje u nadležnosti Upravnog vijeća, sukladno članku 16. Statuta,
- odlučuje o izmjenama financijskog plana tijekom tekuće financijske godine do visine iznosa iz alineje 7. ovog članka,
- radi rješavanja određenih pitanja iz svog djelokruga može imenovati povjerenstva čiji se broj, sastav, djelokrug, način rada i mandat utvrđuje odlukom o imenovanju,
- daje pisanu punomoć drugim osobama da zastupaju CARNET u pravnom prometu,
- izvršava odluke Upravnog vijeća,
- predlaže Upravnom vijeću mjere za unapređenje rada CARNET-a,
- sudjeluje u radu Upravnog vijeća bez prava glasa,
- sudjeluje u radu Vijeća korisnika s pravom glasa,
- odlučuje o zasnivanju radnog odnosa, rasporedu zaposlenika na drugo radno mjesto, te prestanku rada zaposlenika CARNET-a sukladno propisima koji uređuju radne odnose,
- imenuje zamjenika i pomoćnike ravnatelja,
- izdaje naloge i donosi odluke za korištenje financijskih sredstava i odlučuje o načinu raspodjele prihoda iz članaka 25. i 26. tijekom tekuće financijske godine,
- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktom o osnivanju, Statutom i općim aktima CARNET-a.
Kompetencije ravnatelja proizlaze iz propisima navedenim poslovima.
U prijavi na javni natječaj obavezno se navode osobni podaci podnositelja/ice prijave (osobno ime, adresa stanovanja, broj telefona, odnosno mobitela, e-mail adresa) te naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje. Prijava mora biti vlastoručno potpisana.
Uz prijavu kandidat/kinja je dužan/a priložiti:
- životopis,
- program rada u četverogodišnjem mandatu ravnatelja/ice Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili vojne iskaznice ili putovnice ili domovnice),
- presliku diplome,
- potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje iz koje je razvidan poslodavac, trajanje staža osiguranja, stvarna i potrebna stručna sprema ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima iz koje mora biti vidljivo da je kandidat/kinja radio/la na odgovarajućim poslovima odnosno u stručnoj spremi i struci koja je uvjet za radno mjesto na koje se prijavljuje.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat/kinja koji/a će biti predložen/a za imenovanje, pozvat će se da predoči izvornik te dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv nje/ga ne vodi kazneni postupak, kao i podatak iz kaznene evidencije Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije o neosuđivanosti.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, broj 84/21), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (Narodne novine, broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, te je uz prijavu dužan priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidati/kinje koji/e ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 101. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidati/kinje koji/e se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti pri zapošljavanju po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Kandidati/kinje koji/e se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidati/kinje koji/e ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidati/kinje pripadnici/e nacionalnih manjina imaju pravo pozvati se na prednost pri zapošljavanju na temelju članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je 15 dana od dana objave.
Prijave se podnose neposredno u pisarnici ili poštom na adresu Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Zagreb, Donje Svetice 38.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Kandidat/kinja koji/a nije podnio/la pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom/kinjom u postupku javnog natječaja, o čemu mu/joj se dostavlja pisana obavijest u kojoj se navode razlozi zbog kojih se ne smatra kandidatom/kinjom. Obavijest se u pravilu dostavlja putem elektroničke pošte.
Kandidat/kinja koji/a nije pristupio/la razgovoru (intervjuu) više se ne smatra kandidatom/kinjom u postupku.
Vrijeme i mjesto održavanja razgovora (intervjua) bit će objavljeno na web-stranici Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, mzom.gov.hr i web stranici Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET https://www.carnet.hr/, najmanje pet dana prije održavanja razgovora (intervjua).
Na razgovoru (intervjuu) će se utvrđivati visoko razvijene sposobnosti planiranja i upravljanja ljudima, financijama i vremenom, strateško planiranje, komunikacijske vještine, upravljanje resursima, donošenje odluka, te planiranje i koordiniranje.
O rezultatima izbora kandidati/kinje će biti obaviješteni u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Odabrani kandidati
Natječaji završeni u prosincu 2024. godine:
- Viši savjetnik 2 (m/ž) u Odsjeku za analizu koncepata e-učenja, Sektor podrške obrazovanju – odabran Tvrtko Pleić (VSS)
- Suradnik (Junior ML/AI Developer) u Sektoru za umjetnu inteligenciju (m/ž) – odabran Rikard Orlić (VSS)
- Viši informatičar (m/ž) u Odsjeku za pripremu projekata, Ured ravnatelja – odabran Luka Korša (VŠS)
- Viši informatičar (m/ž) u Sektoru mrežne infrastrukture – odabran Matija Hemen (VŠS)
- Viši informatičar (m/ž) u Odjelu Helpdesk, Služba za korisnike – odabrana Maris Đaković (VŠS)
- Informatički tehničar (m/ž) u Sektoru Nacionalni CERT – odabrana Ivana Rajić (SSS)
Natječaji završeni u studenom 2024. godine:
- Suradnik (m/ž) u Sektoru nacionalnih servisa i podrške – odabrana Martina Radočaj (VSS)
- Viši savjetnik 2 u Odsjeku za unapređenje obrazovnih procesa (m/ž), u Sektoru nacionalnih servisa i podrške – odabran Dominik Bilušković (VSS)
- Savjetnik u Odjelu Helpdesk (m/ž), Služba za korisnike u Sektoru nacionalnih servisa i podrške – odabrana Nikolina Čujić (VSS)
- Viši savjetnik 2 (m/ž) u Sektoru podrške obrazovanju – odabrana Ana Milas (VSS)