prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Uprava

+Otvori sve -Zatvori sve

Hrvoje Puljiz

Hrvoje Puljiz diplomirao je ekonomiju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2001. godine te završio poslijediplomski specijalistički studij Financijskog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu.

Na početku karijere dolazi na poziciju tajnika Kabineta ministra znanosti, obrazovanja i sporta, gdje je odgovoran za učinkovito funkcioniranje Kabineta ministra te komunikaciju s dionicima.

Prije dolaska u CARNET ostvario je višegodišnju karijeru u segmentu upravljanja investicijskim fondovima i financijskog savjetovanja te je stekao iskustvo na različitim upravljačkim pozicijama.

U razdoblju od 2019. do svibnja 2021. godine direktor je Sektora operativnih i pravnih poslova u Središnjem klirinškom depozitarnom društvu (SKDD) gdje je odgovoran za suradnju s regulatorom i sudionicima na tržištu kapitala te vođenje operativnih poslova. Zadužen je i za razvoj poslovnih procesa te vođenje projekata integracije financijskog tržišta Hrvatske eurozoni.

U svibnju 2021. godine preuzima poziciju ravnatelja Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET.

Ivan Šabić

Ivan Šabić diplomirao je ekonomiju na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje 2013. godine stječe titulu Master in Business Administration (MBA). Titulu sveučilišnoga magistra poslovne ekonomije stječe na Sveučilištu Sjever 2017. godine, a 2018. i titulu sveučilišnoga specijalista kontrolinga na Ekonomskome fakultetu Sveučilišta u Rijeci.

Na Sveučilištu Sjever 2023. godine završio je doktorski studij Mediji i komunikacija te stekao titulu doktora znanosti.

Dodatno se usavršavao na MIT Sloan School of Management u području Design thinkinga i Blockchaina. Profesionalnu karijeru započinje 2011. godine u Odjelu financija i računovodstva u Agrokor – trgovini. Godinu poslije postaje suradnik u deviznome i kunskome poslovanju u Zvijezdi, gdje ostaje sve do 2015. godine, kada preuzima poziciju voditelja financija i računovodstva u Studentskome centru u Zagrebu.

Dvije godine poslije dolazi u Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu – CARNET na mjesto pomoćnika ravnatelja za podršku poslovanju ustanove. Koautor je više znanstvenih radova iz područja informacijske sigurnosti. 

Posjeduje certifikat za internoga auditora ISO 9001:2015, vodećega auditora ISO 27001:2013, internog auditora za kibernetičku sigurnost operatora ključnih usluga  i davatelja digitalnih usluga te certifikat za javnu nabavu. Član je upravljačkog odbora Centra dijeljenih usluga i radi kao vanjski predavač na Sveučilištu Sjever.

U veljači 2024. godine imenovan je zamjenikom ravnatelja.

Andreja Bekavac

Andreja Bekavac diplomirala je 1997. godine ekonomiju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, smjer Organizacija i menadžment. Dodatno se usavršavala na SDA Bocconi School of Management kroz Senior Management Program te kroz razne module Deloitte akademije.

Tijekom cijele profesionalne karijere kontinuirano se školuje i kroz različite programe fokusirane na strategiju, leadership, upravljanje projektima, upravljanje poslovnim procesima i IT.

Prvih 20 godina karijere gradila je u domaćim i međunarodnim konzultantskim kućama, poput Cap Gemini Ernst & Young i Deloitte savjetujući hrvatske i regionalne kompanije u različitim industrijama i servisnim linijama. Nakon toga je sedam godina provela na rukovodećim pozicijama u Hrvatskoj pošti s fokusom na korporativnu strategiju, poslovni razvoj, unaprjeđenje poslovnih procesa, upravljanje projektima, održivo poslovanje i orijentaciju ka korisniku.

Aktivno je sudjelovala u svim strateškim projektima digitalne transformacije Hrvatske pošte i globalnim partnerstvima. Također, pet godina je obnašala funkciju članice nadzornog odbora firme kćeri Hrvatske pošte fokusirane na IT razvojne projekte – MIPS.

Specijalizirana je za strategiju, poslovni razvoj, unaprjeđenje poslovanja, IT konzalting i upravljanje projektima.

U CARNET dolazi u siječnju 2024. godine na mjesto pomoćnice ravnatelja za kontrolu kvalitete i procesa poslovanja.

Juraj Bilić

Juraj Bilić je vodeći stručnjak u području digitalne transformacije i umjetne inteligencije u obrazovanju. Stekao je magisterij iz ekonomije na Sveučilištu u Osijeku i specijalistički magisterij iz umjetne inteligencije na Politehničkim sveučilištima u Madridu i Milanu. Tijekom svoje karijere postigao je značajne rezultate u području digitalizacije obrazovnog sustava. Pokrenuo je ključne inicijative, osigurao značajna EU sredstva i utjecao na ključne političke reforme kako bi obrazovanje bilo usklađeno s globalnim standardima.

Juraj je svoju karijeru započeo u CARNET-u 2012. godine, gdje je radio na projektima financiranim iz EU fondova. Pokrenuo je i sudjelovao u razvoju pilot projekta e-Škole, inicijative vrijedne 39 milijuna eura koja je postavila temelje digitalne transformacije hrvatskih škola. Na temelju tog uspjeha, osmislio je nacionalni program e-Škole, upravljajući proračunom od 180 milijuna eura za jačanje digitalnih vještina među učiteljima i školama. Europska komisija je 2020. godine proglasila projekt e-Škole najboljim obrazovnim projektom.

Kao zamjenik ravnatelja CARNET-a od 2021. godine, pokrenuo je BrAIn, projekt koji se fokusira na razvoj kritičkog mišljenja, pismenosti u području umjetne inteligencije i digitalnih kompetencija. Godine 2024. postao je pomoćnik ravnatelja za Sektor za umjetnu inteligenciju, nastavljajući vođenje projekta BrAIn i upravljanje istraživanjima, razvojem te integracijom umjetne inteligencije u obrazovni sustav. Njegov rad doveo je Hrvatsku među nekoliko zemalja koje su uvrstile umjetnu inteligenciju u osnovnoškolski kurikulum.

Od 2022. godine, Juraj je aktivan član OECD-ovog Radnog tijela za upravljanje umjetnom inteligencijom, gdje doprinosi oblikovanju globalnih politika vezanih uz ovu tehnologiju. Predstavlja Hrvatsku u DELTA radnoj grupi Europske komisije, kao i u Stručnoj skupini za sigurniji internet, baveći se pitanjima digitalnog obrazovanja i sigurnosti na internetu. Osim toga, aktivno sudjeluje u radu Odbora za umjetnu inteligenciju Vijeća Europe, gdje doprinosi gdje doprinosi izradi prve Konvencije o umjetnoj inteligenciji, ljudskim pravima i vladavini prava.

Nadzirući obrazovne projekte u vrijednosti od više od 200 milijuna eura, Juraj je izgradio snažna partnerstva unutar EU-a i postavio nove standarde za digitalno obrazovanje u Hrvatskoj. Njegovo vodstvo u području umjetne inteligencije i digitalne transformacije i dalje oblikuje obrazovne sustave na nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Nataša Glavor

Nataša Glavor diplomirala je matematiku, smjer računarstvo na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svoju karijeru u CARNET-u započinje u timu za obradu računalno-sigurnosnih incidenata. Na poziciju pomoćnice ravnatelja za računalnu sigurnost dolazi 2004. godine te zajedno sa svojim timom izrađuje program sigurnosti CARNET-a i uvodi sigurnosno testiranje kao dio procesa razvoja usluga u CARNET-u.

Nakon toga prelazi na poziciju pomoćnice ravnatelja za razvoj usluga gdje je odgovorna za razvoj e-Dnevnika i drugih aplikacija u CARNET-u, upravljanje registrom .hr domena i sigurnošću usluga u CARNET-u. Kao član tima sudjelovala je u raznim projektima, primjerice razvoju e-građani mToken vjerodajnice, GÉANT projektu, te razvoju sustava za analitiku učenja.

Vodila je programski odbor CARNET-ove konferencije za korisnike te je bila članica radne skupine za izradu zakona o informacijskoj sigurnosti, kao i UN-ovog Internet Governance Foruma, savjetodavnog tijela glavnog tajnika UN-a za teme upravljanja internetom.

Kao analitičar u timu za upravljanje podacima u CARNET-u bavila se analitikom podataka, jezerom i bazama podataka, te sustavom za analitiku učenja. U srpnju 2021. godine imenovana je pomoćnicom ravnatelja za Sektor – Nacionalni CERT.

Tomislav Gotovac

Tomislav Gotovac diplomirao je na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, gdje je stekao titulu magistra inženjera prometa. Stručnjak je za informatičku sigurnost i infrastrukturu s više od 19 godina iskustva u vođenju projekata i timova u području računalne sigurnosti, mrežnih tehnologija i upravljanja infrastrukturnim rješenjima.

U CARNET dolazi 2019. godine na poziciju specijalista za računalnu sigurnost, gdje provodi redovne provjere ranjivosti i penetracijska testiranja, što mu omogućuje razumijevanje sigurnosnih prijetnji i načina njihova suzbijanja. Nakon toga preuzima poziciju voditelja službe za infrastrukturu te vodi projekte iz područja tehnologija u oblaku i rješenja za mrežnu sigurnost. Istovremeno, imenovan je savjetnikom pomoćnice ravnatelja u Nacionalnom CERT-u, gdje savjetuje o implementaciji sigurnosnih kontrola i koordinira međusektorske službe u identifikaciji sigurnosnih zahtjeva.

Prije dolaska u CARNET, radio je kao senior sistemski inženjer za sigurnost u Hrvatskoj pošti, gdje je sudjelovao u implementaciji sigurnosnog operativnog centra i dizajnu visoko dostupnog podatkovnog centra. U CLICO SEE d.o.o. radio je kao konzultant za sigurnosna rješenja renomiranih proizvođača poput Rapid7, Imperva, MobileIron, Forcepoint i Tufin. U razdoblju od 2009. do 2018. u Mercury Processing Services International d.o.o. obnašao je niz uloga, uključujući arhitekta za sigurnost, arhitekta sustava i specijalista za računalne sustave, gdje je bio odgovoran za dizajn sigurnosnih i infrastrukturnih rješenja te cjelokupnu sigurnosnu infrastrukturu tvrtke.

Tijekom karijere kontinuirano se usavršava te posjeduje brojne certifikate, uključujući CISSP (Certified Information Systems Security Professional) i CEH (Certified Ethical Hacker). Na mjesto pomoćnika ravnatelja za informacijsku sigurnost (CISO) dolazi u svibnju 2024. godine.

Mirna Ljubić Tustonjić

Mirna Ljubić Tustonjić diplomirala je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, stječući titulu magistra inženjera informacijske i komunikacijske tehnologije.

Od 2016. godine zaposlena je u CARNET-u, u Sektoru mrežne infrastrukture. Karijeru je započela u Mrežnom operativnom centru, nakon čega prelazi u Odjel za nadzorno-upravljačke sustave. Tijekom tog razdoblja bavila se implementacijom i razvojem sustava otvorenog koda za potrebe nadzora CARNET-ove mreže te automatizacijom poslovnih procesa unutar Sektora mrežne infrastrukture. Od 2023. godine obnaša funkciju voditeljice Odjela za nadzorno-upravljačke sustave.

Od 2016. do 2023. godine bila je aktivno uključena u projekt “e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće”. Ovo iskustvo bilo je ključno za njezin profesionalni rast i razvoj stručnih kompetencija. Sudjelovala je u svim fazama provedbe projekta vezanim uz element izgradnje mrežne infrastrukture, obnašajući uloge koordinatorice elementa i voditeljice podelementa Upravljanje mrežom.

U svibnju 2024. godine imenovana je pomoćnicom ravnatelja za Sektor mrežne infrastrukture.

Vlatka Marčan

Vlatka Marčan je stručnjakinja za strateško planiranje i programiranje, s više od 17 godina iskustva u pripremi, provedbi i praćenju programa i projekata financiranih iz raznih izvora. Nakon diplome Filozofskog fakulteta u Zagrebu iz engleskog i talijanskog jezika i književnosti, kao stipendistica Ministarstva vanjskih poslova završava interdisciplinarni magisterij iz područja europskih studija na Katholieke Universiteit u Leuvenu, Belgija.

Po povratku u Hrvatsku od 2008. radi u Središnjem državnom uredu za razvojnu strategiju i fondove EU, gdje je od samih početaka bila uključena u uspostavu Sustava upravljanja i kontrole korištenja sredstava EU kao i pretpristupne pregovore s Europskom komisijom u području regionalne politike. U Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova EU radi na poslovima pripreme programskih dokumenata za financiranje sredstvima Europskih strukturnih i investicijskih fondova.

U CARNET-u je od 2015. godine, a od 2020. do 2024. vodi Ured za EU projekte, koji pruža podršku ostalim odjelima u iznalaženju relevantnih izvora financiranja te osmišljavanju novih projekata, ali i koordinira revizijske i evaluacijske aktivnosti zaokružujući cijeli programski ciklus. U ožujku 2024. imenovana je pomoćnicom ravnatelja i voditeljicom Nacionalnog koordinacijskog središta za industriju, tehnologiju i istraživanja u području kibernetičke sigurnosti.

Tihomir Markulin

Tihomir Markulin diplomirao je na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje 2016. godine stječe titulu magistra inženjera građevinarstva.

S radom u CARNET-u započinje 2009. godine kao agent na CARNET-ovom Helpdesku. Od 2012. do 2019. godine radi na poziciji voditelja HD-CN tima na CARNET-ovom Helpdesku. Nakon toga prelazi na poziciju voditelja Službe za korisnike gdje je zadužen za organizaciju pružanja podrške korisnicima, brigu o ljudskim resursima, komunikaciju s nadležnim službama i partnerima, vođenje tri različita tima na Helpdesku te vođenje Službe za ustanove članice kao i mentoriranje i rad s voditeljima timova.

Tijekom cijele profesionalne karijere kontinuirano se školuje te radi na CARNET-ovim ključnim projektima, među kojima se posebno ističe najvažniji projekt u području obrazovanja – „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“, u sklopu kojega je zadužen i za vođenje tima od 8 regionalno distribuiranih stručnjaka koji školama na terenu pružaju tehničku podršku za sve uređaje i usluge koje su isporučene školama u okviru programa e-Škole.

Voditelj je brojnih projekata poput projekta digitalnog potpisivanja dokumenata, implementacije SuiteCRM-a u CARNET-ov Odjel za podršku korisnicima te njegovog održavanja i nadogradnje, kao i projekta implementacije i razvoja MDM sustava.

U srpnju 2021. godine imenovan je pomoćnikom ravnatelja za Sektor nacionalnih servisa i podrške. 

Aleksandra Mudrinić Ribić

Aleksandra Mudrinić Ribić diplomirala je matematiku i informatiku na Odjelu za matematiku Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku. Po završetku studija tri godine radi kao profesorica matematike i informatike.

Profesionalnu karijeru u CARNET-u započinje 2005. godine otkada se sustavno bavi digitalnim tehnologijama u području obrazovanja. Voditeljica je projekta „Škole 2.0“ koji je 2013. godine izabran i nagrađen za jednu od tri najinovativnije inicijative u sklopu “Europske nagrade za inovacije u javnoj upravi”, u kategoriji Inicijative za obrazovanje i istraživanje.

Od 2013. godine vodi Službu za podršku e-obrazovanju odgovornu za razvoj i provođenje obrazovnih programa za unaprjeđenje digitalnih kompetencija obrazovatelja kao i razvoj digitalnih obrazovnih materijala.

Uključena je u osmišljavanje i provođenje nacionalnih i europskih transformacijskih projekata i programa s fokusom na podršku cjeloživotnom učenju, tehnologiji kao podršci procesu učenja i poučavanja, senzibilizaciji i jačanju osobnih kompetencija ključnih dionika.

U srpnju 2021. godine postaje pomoćnica ravnatelja za Sektor podrške obrazovanju

Darko Parić

Darko ParićDarko Parić diplomirao je elektrotehniku na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu 2003. godine. Na istom fakultetu 2018. godine završio je poslijediplomski studij elektrotehnike i informacijske tehnologije te stekao titulu doktora znanosti.

Karijeru započinje 2003. godine na poziciji voditelja servisa u CARNET-u gdje je bio odgovoran za projektiranje, implementiranje i vođenje izgradnje servisa stalnog pristupa internetu u CARNET-u, rad na razvoju, izgradnji i održavanju CARNET mreže te na izgradnji optičke mreže CARNET-a u gradu Splitu (e-Split).

U siječnju 2012. godine prelazi u Ministarstvo uprave na poziciju pomoćnika ministra za e-Hrvatsku, a u tom razdoblju ga je Vlada RH imenovala i nacionalnim promicateljem digitalnog društva.

Kao zastupnik u Hrvatskom saboru tijekom dva saziva od 2015. do 2020. godine obnašao je, između ostalog, i dužnost potpredsjednika izaslanstva Hrvatskog Sabora u Parlamentarnoj skupštini NATO-a te potpredsjednika Mandatno-imunitetnog povjerenstva.

Radi kao vanjski predavač na Sveučilišnom odjelu za stručne studije Sveučilišta u Splitu i na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu. Voditelj je raznih projekata među kojima se posebno ističe projekt e-Građani – izgradnja prvog nacionalnog online mjesta za usluge javnog sektora prema građanima.

Na mjesto pomoćnika ravnatelja za računalnu infrastrukturu i servise dolazi u srpnju 2021. godine.

Goran Škvarč

Goran Škvarč diplomirao je politologiju na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu 2000. godine te završio poslijediplomski stručni studij na Nacionalnom i Kapodistrijanskom Sveučilištu u Ateni, Odjelu za ekonomiju i političke znanosti.

Profesionalnu karijeru započinje 2003. godine u Ministarstvu europskih integracija kao analitičar te u jesen iste godine dolazi u Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu – CARNET gdje tijekom godina obnaša različite dužnosti, od stručnog suradnika, voditelja posebnih programa i projekata (2005. – 2008.), voditelja poslovnih komunikacija (2008. – 2012.), do koordinatora informiranja i odnosa s javnošću (2012. – 2016.) te koordinatora međunarodne suradnje (2016. – 2020.). U prosincu 2020. godine imenovan je pomoćnikom ravnatelja za podršku obrazovanju, a nakon toga prelazi na poziciju savjetnika ravnatelja CARNET-a za javnu upravu. 

Vodio je Centar za online baze podataka, bio glavni pregovarač i prokurist nacionalnih licenci za pristup znanstvenim i stručnim časopisima u ime Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa te voditelj nabave edukacijskih mikroračunala za ProMikro projekt. Član je Upravnog odbora Global Development Learning Networka Svjetske banke za ECA regiju, a radio je i kao konzultant na projektima razvoja međunarodne suradnje i kapaciteta akademskih mreža na jugoistoku Europe. 

U prosincu 2023. godine postaje pomoćnik ravnatelja za međunarodnu suradnju.