CARNET videokonferencije omogućuju korisnicima višestranu komunikaciju na daljinu te mogućnost suradnje uz kvalitetan prijenos zvuka i slike. Suradnja na daljinu može se ostvariti kroz videokonferencije i webkonferencije. Korisnik odlučuje o načinu korištenja tehnologije za predavanje, webinar, sastanak, testiranje, intervju, trening, demonstraciju ili nastavu na daljinu.
CARNET videokonferencije
S obzirom na broj sudionika preporučamo:
- do 40 sudionika: eduMEET (uz korištenje računala, web preglednika, kamerice i mikrofona)
- do 250 sudionika: MS Teams (aktivacija za škole) ili Google Meet (aktivacija za škole ili aktivacija preko SRCE)
- od 250 do 600 sudionika preporučamo webinar preko Adobe Connect platforme
- od 700 do 10000 sudionika predlažemo korištenje MS Live Event platforme
- mogućnost prijenosa videokonferencije ili webinara uživo preko portala Meduza ili sl..
Adobe Connect
CARNET je, u želji da obrazovnoj i akademskoj zajednici ponudi dodatne mogućnosti u svakodnevnoj komunikaciji na daljinu, implementirao Adobe Connect poslužitelj, koji omogućuje suradnju putem mreže. Taj mrežni alat omogućuje korisnicima sudjelovanje u webinarima, sastancima, testiranjima, nastavi i treninzima na daljinu.
Dostupne su opcije poput ploče (eng. whiteboarda), razgovora (eng. chat), dijeljenja sadržaja ekrana, prozora ili pojedinih aplikacija, prijenos govora i slike, anketa i raznih drugih mogućnosti. Više detalja saznajte u korisničkom priručniku.
Webinar (eng. Webinar – WEB based semINAR) je seminar, predavanje ili radionica koja se prenosi putem interneta. Događa se u realnome vremenu i uključuje zvučnu, tekstualnu ili videokomunikaciju između predavača i polaznika koji se nalaze na različitim mjestima. Razina interakcije ovisi o autoru i temi koja se izlaže.
Webinarima se može pristupiti s bilo kojega računala koje ima pristup internetu, a naknadno je moguće preuzeti i pogledati snimku webinara. Tehnički je preduvjet za praćenje webinara računalo sa zvučnicima spojeno na internet prosječne brzine. Mikrofon i slušalice za sudjelovanje nisu neophodni, ali pojačavaju doživljaj sudjelovanja.
Korisnici
Kako postati korisnik
Videokonferencije – eduMEET
Za korištenje usluge dovoljno je posjetiti stranicu usluge, kreirati sobu, podijeliti poveznicu iz adresne trake sudionicima i učestvovati u videokonferenciji koristeći preglednik Chrome ili Firefox. Videokonferencije se ne mogu snimati.
Connect – Webinari
Korisnik možete postati slanjem zahtjeva za rezervacijom virtualne sobe na adresu e-pošte: acp@carnet.hr, s vaše adrese e-pošte u AAI@EduHr sustavu. U zahtjevu je potrebno navesti datum i vrijeme konferencije te naziv (temu) konferencije. Prije samoga slanja zahtjeva potrebno se vašim elektroničkim identitetom u AAI@EduHr sustavu prijaviti na uslugu CARNET Connect.
Kao organizator konferencije imat ćete administratorske ovlasti u virtualnoj sobi. Administratorske ovlasti (Host) omogućit će vam upravljanje virtualnom sobom. Detaljnije upute pročitajte u priručniku. Nakon odobrenja rezervacije prijavom na CARNET Connect sustav, bit će vam dostupna zatražena virtualna soba.
Instalirajte Adobe Connect aplikaciju za vaš operativni sustav (omogućuje dijeljenje sadržaja ekrana, prozora i aplikacija). Unesite poveznicu virtualne sobe i prijavite se.
Ako imate problema s pristupom virtualnoj sobi, svakako ažurirajte stariju verziju aplikacije ili dodatka za Connect (Connect Add-in) te preuzmite aplikaciju.
Učenici ili studenti mogu biti korisnici sustava ukoliko se radi o organiziranoj grupi učenika ili studenata pod mentorstvom profesora odnosno nastavnika. Rezervaciju TCR učionica za njih obavlja profesor mentor odnosno nastavnik.
Preuzmite aplikaciju
Za webkonferencije i webinare koristite Adobe Connect aplikaciju:
Pitanja i odgovori
Kontakt
CARNET-ov Helpdesk
Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr
Podnošenje zahtjeva za videokonferencijskim softverom: dma@carnet.hr