Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET planira započeti postupak javne nabave sigurnosnih komponenti podatkovnih centara – snimka stanja i idejno rješenje, u sklopu II. faze programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“. Cilj nabave usluga snimke stanja postojećeg sustava razvijenog u okviru projeka „CARNET Oblak” te razrada idejnog rješenja implementacije sigurnosnih metoda zaštite u svim komponentama sustava. Više informacija o projektu CARNET Oblak i okvirnim zahtjevima za Idejno rješenje nalazi se u Prilogu 1.
Shodno tome, ovim putem sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom provođenja istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), CARNET objavljuje zahtjeve vezane za nabavu snimke stanja i idejnog rješenja sigurnosnih komponenti podatkovnih centara.
Radi daljnjeg planiranja i izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s procijenjenom vrijednosti svih troškovničkih stavaka koristeći priloženi troškovnik sukladno danim zahtjevima najkasnije do 12. ožujka 2021. godine na adresu elektroničke pošte e-skole-nabava@carnet.hr.
Napomena: Rok za dostavu primjedbi i prijedloga produžuje se do 19. ožujka 2021.
Obavijest o istraživanju tržišta