prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

CARNET info (korisnički portal)

+Otvori sve -Zatvori sve

CARNET info

CARNET info je self-care portal koji korisnicima omogućava uvid u podatke o CARNET-ovim uslugama, aplikacijama i projektnim aktivnostima korištenjem različitih baza i izvora podataka kao i izvještajima iz povezanih sustava. Nastao je u okviru programa e-Škole, a namijenjen je svim svim korisnicima iz sustava školstva.

Putem sustava CARNET info korisnici imaju pristup osobnim podacima iz sustava CARNET id koje mogu administrirati (lozinke, matične ustanove, izbor usluge u oblaku (Microsoft 365, Google Workspace for Education), odabir poštanskog pretinca za e-poštu (Gmail, Outlook, Zimbra)), mogu CARNET-ovom Helpdesku poslati upit ili prijaviti određenu poteškoću te na jednom mjestu imati uvid u listu digitalno potpisanih dokumenata ili primjerice listu opreme koja je, povezano s CARNET-ovim uslugama i projektima, dodijeljena školi.

U CARNET info sustavu korisnici mogu dobiti aktualne informacije o lokalnoj mreži škole, projektima i uslugama CARNET-a u kojima je škola do sada sudjelovala te edukacijama koje je pohađao određeni korisnik, kao i edukacijama koje su mu na raspolaganju. Dostupni su i izvještaji o statistikama škole poput broja učenika, nastavnika, prosjeka ocjena i sl.

Korisnici sustava CARNET info su:

  • Osnivači škola
  • Ravnatelji škola
  • Nastavnici
  • Administratori imenika i resursa
  • Stručnjaci za tehničku pomoć
  • Administrativno osoblje 
  • Stručne službe
  • Roditelji
  • Učenici

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
osnivači škola
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije
stručnjaci za tehničku podršku
administrativno osoblje u školama

Kako postati korisnik

Učenici i nastavnici prilikom upisa ili zaposlenja u osnovnu, odnosno srednju školu dobivaju elektronički identitet (AAI@EduHr) kojim pristupaju svim CARNET-ovim uslugama pa i usluzi CARNET info.

Škole imaju svojega administratora imenika zaduženoga za otvaranje elektroničkih identiteta svim učenicima i nastavnicima u sustavu CARNET id. Tko je imenovani administrator imenika u vašoj školi možete saznati ovdje. 

Ostale kategorije korisnika (STP (Stručnjaci za tehničku podršku), osnivači škola i roditelji) pristup CARNET info usluzi mogu ostvariti korištenjem identiteta iz sustava e-Građani.

Pristupanje sustavu

Sustavu se može pristupiti na portalu CARNET info korištenjem AAI@EduHr elektroničkog identiteta ili korištenjem identiteta iz sustava e-Građani.

Svaka kategorija korisnika ima personalizirani pristup sustavu CARNET info i određenom setu njegovih funkcionalnosti, ovisno o kategoriji korisnika.

Pitanja i odgovori

Na koji se način mogu dobiti korisnički podaci elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr?

Svim učenicima i djelatnicima škola administrator imenika otvara korisničke račune u sustavu AAI@EduHr, a popis administratora za svaku ustanovu možete provjeriti ovdje.

Kojim podacima mogu pristupiti putem portala CARNET info?

Podaci koji će Vam se prikazivati u sustavu CARNET Info su predefinirani i ovise o tome kojoj skupini korisnika pripadate. Tako će učenici imat pristup jednom setu podataka, a osnivači škole ili administratori škole sasvim drugom. Po prijavi u sustav CARNET Info, korisnicima se automatski dodjeljuju prava koja pripadaju toj skupini korisnika. Pritom jedan korisnik može biti pripadnik više grupa unutar sustava (npr. jedan nastavnik predaje u više škola te je istovremeno i administrator resursa ili stručnjak za tehničku podršku) pa ima uvid u više setova različitih podataka.

Izvori podataka kojima korisnici CARNET info usluge s obzirom na prava mogu imati pristup su sljedeći:

  • sustav e-Matica
  • CARNET-ova baza podataka o korisnicima i sustav za upravljanje odnosa s korisnicima baziran na tehnologiji otvorenog koda
  • sustav CARNET id
  • sustav CARNET data
  • sustav e-Građani
  • CARNET-ov sustav e-Dnevnik
  • CARNET-ova aplikacija za upravljanje i nadzor lokalnih mreža škola
  • sustav AAI@EduHr
  • CARNET-ov sustav EMA
  • CARNET-ov sustav Loomen
  • aplikacija potpis.carnet.hr
  • aplikacija inventura.carnet.hr
  • aplikacija upitnik.carnet.hr
  • usluge u oblaku
  • CARNET-ov sustav Edutorij
  • CARNET-ov portal e-Laboratorij

Korisnicima se na raspolaganje stavljaju izvještaji s podacima iz navedenih sustav te im se omogućava personalizirana podrška kroz prijavu poteškoća kao i upravljanje vlastitim računom.

Kontakt

Za rješavanje poteškoća povezanih s prijavom i dodjelom prava u sustavu potrebno je kontaktirati administratora ustanove ustanove ili

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr