CARNET ctrl
Aplikacija za upravljanje školskom mrežom – CARNET ctrl razvijena je radi jednostavnijeg upravljanje najmodernijom mrežnom opremom u školama te omogućava olakšano upravljanje lokalnim mrežama kroz unificirano korisničko sučelje.
Škole koje su bile uključene u projekt e-Škole opremljene su mrežnom infrastrukturom koja uključuje pasivnu i aktivnu mrežnu opremu. S obzirom na to da se radi o velikom broju ustanova i mrežnih uređaja te zbog povezanosti s ostalim informacijskim sustavima koje koriste škole, pojavila se potreba za jedinstvenim sustavom za upravljanje i nadzor lokalne mreže škole.
CARNET ctrl putem API sučelja komunicira s vanjskim sustavima za upravljanje i nadzor mreže (implementiranim u okviru nabave aktivne mrežne opreme) – Cisco Prime, Cisco Meraki, FortiManager i FortiAnalyzer. Na taj način aplikacija dohvaća podatke o performansama mreže škole i konfiguracijske postavke mrežnih uređaja te istim putem omogućava korisnicima izmjenu konfiguracije na mrežnim uređajima. Radi prikupljanja i prikaza dodatnih informacija o školama za koje su korisnici nadležni, aplikacija CARNET ctrl komunicira i s postojećim CARNET-ovim servisima putem API sučelja.
Korisnici
Kako postati korisnik
Korisnici aplikacije CARNET ctrl su imenovani stručnjaci tehničke podrške.
Stručnjaci tehničke podrške pristupaju aplikaciji CARNET ctrl putem opcije za prijavu EXT CARNET.
Kontakt
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu
Telefon: +385 1 6661 500
E-adresa: helpdesk@skole.hr