Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET planira započeti postupak javne nabave usluge aplikativne podrške za uvođenje digitalnog potpisa.
Ovim putem sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16, NN114/22) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom provođenja istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), u nastavku ove obavijesti, CARNET objavljuje zahtjeve vezane za nabavu predmetne usluge.
Radi daljnjeg planiranja i provedbe postupka te izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s troškovnikom i traženim informacijama, sukladno danim zahtjevima najkasnije do 17.10.2023., na adresu elektroničke pošte nabava@carnet.hr.
*Rok za dostavu primjedbi i prijedloga te troškovnika produžuje se do 24.10.2023.