prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Naslovnica Novosti Usluge i projekti

Održana radionica Teaching, non tellling: Teaching with questions and process level feedback u okviru projekta e-Sveučilišta

24. svibnja 2024.

Danas, 24. svibnja 2024. godine, u Zagrebu je održana radionica Teaching, non tellling: Teaching with questions and process level feedback. Radionica je organizirana za sudionike pilot istraživanja, nastavnike, knjižničare i stručnjake za tehničku podršku, koje se u projektu e-Sveučilišta provodi u svrhu testiranja multimedijske opreme i unapređenja nastavnog procesa.

Autorica radionice je obrazovna stručnjakinja Joelyn de Lima, predavačica na Ecole polytechnique fédérale de Lausanne u Švicarskoj, a moderator profesor Predrag Pale sa Fakulteta računarstva i elektrotehnike u Zagrebu.

Sudionici radionice imali su priliku istražiti dvije strategije poučavanja utemeljene na dokazima:

  1. Strategiju poučavanja s postavljanjem pitanja studentima, koja čini poučavanje učinkovitijim, a udio nastave u kojem nastavnik predaje i u kojem su studenti pasivni primatelji informacija se smanjuje.
  2. Strategiju davanja povratnih informacija studentima, koja ukazuje na važnost razumijevanja aktivnosti i zadataka koje studenti trebaju izvršiti. Jasno navođenje ciljeva nastave prvi je korak u davanju povratnih informacija. Učinkovita povratna informacija uključuje i pozitivne i negativne strane i usmjerena je na sam proces kako bi studenti naučeno mogli primijeniti na rješavanje novih problema.

Sudionici radionice upoznali su praktične metode suočavanja s izazovima poučavanja u visokom obrazovanju, a značajan dio radionice sastojao se od praktičnog vježbanja primjene strategija postavljanja pitanja i davanja povratnih informacija, pri čemu su između ostaloga korištene i LEGO kockice.

Kao i prethodne radionice i današnja je radionica jedna u nizu potpornih aktivnosti u provedbi pilot istraživanja kojim se na opsegu od 21 visokoškolske ustanove istražuje primjena multimedije u visokoškolskoj nastavi s ciljem izrade preporuka za unapređenje nastave naprednom digitalnom tehnologijom neophodnom za provođenje hibridne i online nastave.