Kako bi se osigurao kvalitetan odnos između CARNET-a i ustanova članica sve ustanove osnovnoga i srednjega školstva dužne su imenovati:
- jednog administratora imenika
- jednog administratora resursa.
Škole uključene u e-Dnevnik, uz navedene administratore, trebaju imenovati i jednog e-Dnevnik administratora.
Administrator imenika
Administrator imenika službeni je predstavnik škole koji je zadužen za ažuriranje LDAP imenika škole. On mora biti djelatnik ustanove članice i imenuje ga ravnatelj.
Obveza administratora je na početku svake školske godine ažurirati imenik, odnosno dodati elektroničke identitete u sustavu AAI@EduHr novih učenika i nastavnoga osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole obrisati iz baze podataka. Osim godišnjeg ažuriranja imenika, administrator je obvezan ažurirati stanje imenika i zbog promjena, kao što su dolazak/odlazak novoga nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole.
Preporučuje se da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, odnosno netko od administrativnog osoblja škole. Funkcija je administratora povezana s odnosima CARNET-a i članice te nije radno mjesto.
Administrator je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNET, a odnose se na CARNET-ove resurse stavljene na raspolaganje članici.
Administrator resursa
Administrator resursa službeni je predstavnik škole koji je zadužen za dodjeljivanje resursa koje je njegovoj školi na raspolaganje stavio CARNET i samo korisnicima škole u kojoj je zaposlen. On mora biti djelatnik ustanove članice i imenuje ga ravnatelj.
Obveza administratora je u ime članice brinuti o ispravnosti i stabilnosti funkcioniranja resursa koje je CARNET stavio na raspolaganje članici, kao i za opće tehničko i sigurnosno stanje računalno-komunikacijskoga sustava članice spojene u CARNET mrežu.
On u ime škole može zahtijevati dodatne resurse od CARNET-a i ostvarivati tehničke kontakte u vezi s CARNET-ovim računalno-komunikacijskim resursima. Ako članica ima više osoba, suradnika ili ustanova koji se brinu za računalno-komunikacijsku i informacijsku infrastrukturu članice, službeno imenovani administrator resursa isključivo je osoba koja održava tehničke kontakte između članice i CARNET-a.
Administrator je resursa dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNET, a odnose se na CARNET-ove resurse stavljene na raspolaganje članici.
e-Dnevnik administrator
e-Dnevnik administrator djelatnik je škole koji je zadužen za administraciju sustava e-Dnevnik u svojoj školi. To uključuje dodjelu tokena, korekciju pogrešnih unosa nastavnika te komunikaciju s CARNET-om u slučaju poteškoća ili posebnih zahtjeva pri korištenju e-Dnevnika.
Obrasci za digitalno potpisivanje
Obrasci za imenovanja dostupni su ravnateljima ustanova u aplikaciji potpis.carnet.hr prilikom odabira “Obrasci” na alatnoj traci ili putem direktne poveznice:
Važni dokumenti
Ispunjene obrasce za imenovanje administratora imenika i administratora resursa potrebno je slati na e-adresu helpdesk@carnet.hr ili ispuniti navedeni obrazac putem aplikacije potpis.carnet.hr.
Ispunjen obrazac za imenovanje e-Dnevnik administratora potrebno je slati na e-adresu helpdesk@skole.hr ili ispuniti navedeni obrazac putem aplikacije potpis.carnet.hr.