Učenici, učitelji, nastavnici, studenti, profesori, znanstvenici i zaposlenici u ustanovama članicama CARNET-a posjeduju elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr koji omogućuje pristup CARNET mreži te korištenje CARNET-ovih usluga.
Elektronički identitet
Elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr je virtualni identitet, koji dobivaju pojedinačni korisnici u svojim ustanovama članicama CARNET-a (škole, fakulteti, instituti) i koji im omogućuje korištenje CARNET-ovih usluga.
Elektronički identitet služi pri autentikaciji i autorizaciji za razne CARNET-ove usluge te je nužan za ostvarivanje prava na njihovo korištenje.
U školi učenicima i nastavnicima elektronički identitet otvara administrator imenika. Popis administratora, kojima se korisnici mogu obratiti za otvaranje elektroničkog identiteta, dostupan je putem tražilice administratora.
Studenti i profesori te zaposlenici instituta također mogu otvoriti elektronički identitet u svojim ustanovama. Popis matičnih ustanova i ovlaštenih osoba, kojima se korisnici mogu obratiti za dobivanje elektroničkog identiteta, nalazi se ovdje.
Registrirani znanstvenici, čija matična ustanova nije u sustavu AAI@EduHr, mogu dobiti elektronički identitet na Javnom poslužitelju CARNET-a preko online registracije.
CARNET za učenike
CARNET učenicima nudi niz usluga:
- Microsoft 365 za škole – besplatan pristup Office365 alatima (potrebna prethodna jednokratna aktivacija putem korisničkog portala CARNET info)
- Google Workspace for Education – besplatan pristup do Google alata i usluga (potrebna prethodna jednokratna aktivacija putem korisničkog portala CARNET info)
- e-Dnevnik za učenike
- e-lektire
- e-Škole digitalni obrazovni sadržaji (DOS-ovi)
- e-Škole interaktivni sadržaji za međupredmetne teme
CARNET za učitelje i nastavnike
Kako bi im olakšao primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u radu, CARNET je za učitelje i nastavnike razvio niz usluga:
- Microsoft 365 za škole – besplatan pristup Office365 alatima (potrebna prethodna jednokratna aktivacija putem korisničkog portala CARNET info)
- Google Workspace for Education – besplatan pristup do Google alata i usluga (potrebna prethodna jednokratna aktivacija putem korisničkog portala CARNET info)
- Edutorij – repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja
- Moodle/Loomen – programski alat za izradu elektroničkih obrazovnih sadržaja te održavanje nastave na daljinu
- portal e-Laboratorij – informacije o alatima, sustavima i aplikacijama na području e-učenja
- e-Škole scenariji poučavanja
- CARNET-ova konferencija za korisnike – CUC – mjesto je okupljanja, stjecanja i razmjene znanja te prezentacija vlastitih iskustava primjene IKT-a u nastavi
- CARNET-ove edukacije – pružaju podršku razvoju digitalnih kompetencija obrazovne i akademske zajednice. Teme edukacija su usmjerene na svrsishodno i učinkovito korištenje digitalnih tehnologija u učenju i poučavanju kao i poslovanju obrazovnih ustanova.
- CARNET Zimbra – Webmail sustav Zimbra može koristiti svaki korisnik s elektroničkim identitetom, pri čemu je potrebno imati aktivan korisnički račun na nekom od poslužitelja elektroničke pošte ustanova članica CARNET-a
- Aplikacija za organizaciju i praćenje edukacije – EMA – centralno mjesto za prijavu svih korisnika iz osnovnoškolskog i srednjoškolskog sustava na stručna usavršavanja.