prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Naslovnica Novosti Preporučujemo

Povećan kapacitet sandučića e-pošte u javnom oblaku za @skole.hr adresu

29. siječnja 2021.

Korisnicima koji posjeduju @skole.hr korisnički račun CARNET je omogućio jednostavan i besplatan pristup brojnim Microsoft Office 365 i Google Workspace for Education alatima, kao i primanje @skole.hr elektroničke pošte u javnom oblaku.

Osim jednostavnosti korištenja, alati u javnim oblacima dodatno nude:

  • neograničen, odnosno povećan kapacitet sandučića elektroničke pošte za @skole.hr adresu
  • neograničen kapacitet osobnog diska korisnika uz mogućnost pohrane dokumenata i fotografija te pristup datotekama s bilo kojeg uređaja
  • mogućnost dijeljenja datoteka i suradnje na dokumentima s drugim nastavnicima i učenicima.
  • integraciju korisničkog računa na korisničke profile na učeničkim tabletima ili nastavničkim laptopima.

Korisnici mogu aktivirati korisnički račun na obje usluge, ali za primanje e-pošte na @skole.hr adresu mogu odabrati sandučić e-pošte samo na jednoj usluzi. Iz odabranog sandučića moguće je podesiti dodatno prosljeđivanje e-pošte na privatne e-adrese.

Za odabir sandučića e-pošte u javnom oblaku i preusmjeravanje e-pošte iz CARNET webmaila u O365 ili Google Workspace for Education potrebno je slijediti ove upute:

  1. Otvorite CARNET webmail stranicu te se prijavite sa svojim skole.hr korisničkim podacima.
  2. U sučelju CARNET webmaila u izborniku odaberite Pošta i zatim opciju Office365 / Google Workspace for Education.
  3. Na dnu stranice možete vidjeti status javne usluge za korisnički račun te na pitanje “Gdje želite primati novu elektroničku poštu?” odaberite Google Workspace for Education ili O365 i spremite odabir. Ako usluga nije vidljiva, proces aktivacije za tu uslugu nije uredno izvršen i potrebno je ponoviti aktivaciju.
  4. Nakon što sustav potvrdi da je prosljeđivanje e-pošte uspješno izvršeno, nove poruke e-pošte zaprimat ćete u korisnički sandučić u odabranom javnom oblaku.
  5. Nakon uspješnog prosljeđivanja e-pošte odjavite se iz CARNET webmaila.
  6. Za pristup do novog sandučića e-pošte koristite sljedeće poveznice:

Upute za prosljeđivanje e-pošte možete pogledati i u obliku Instrukcijske simulacije za prosljeđivanje e-pošte s CARNET webmaila na Office 365 / Google Workspace for Education.

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju vam stoji CARNET-ov Helpdesk, svakim radnim danom od 8 do 22 sata na broju telefona 01 6661 555 ili putem e-adrese helpdesk@carnet.hr.