Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET planira započeti postupak javne nabave asistivne IKT opreme i programskih rješenja u sklopu projekta “Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND”.
Shodno tome, ovim putem sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom provođenja istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), u nastavku ove obavijesti, CARNET objavljuje zahtjeve vezane za nabavu i isporuku asistivne IKT opreme i programskih rješenja.
Naručitelj ponavlja istraživanje tržišta isključivo za Grupu 3.
Radi daljnjeg planiranja i provedbe postupka te izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s predloženom tehničkom specifikacijom i cijenom opreme sukladno danim zahtjevima najkasnije do 01.03.2022. na adresu elektroničke pošte nabava@carnet.hr.