Već od sljedećeg tjedna, kao dio aktivnosti zajednice praktičara u sklopu II. faze programa e-Škole, kreće provedba drugog ciklusa regionalnih skupova namijenjenih svim ravnateljima osnovnih i srednjih škola kao i predstavnicima osnivača škola u Hrvatskoj.
Cilj održavanja ovih skupova je informiranje ravnatelja i predstavnika osnivača škola o aktualnostima u provedbi druge faze programa e-Škole kao i o aktivnostima koje slijede u budućem razdoblju.
Na skupovima će se predstaviti i Okvir za digitalnu zrelost škola te Okvir za digitalne kompetencije ravnatelja kojim se definiraju kompetencije ravnatelja potrebne za upravljanje digitalno zrelom školom.
Osim toga ravnatelje škola i predstavnike osnivača očekuje i zanimljivo i interaktivno predavanje pod nazivom “Škola budućnosti-stvaranje nosioca promjena” koje će održati Marin Trošelj, suosnivač i direktor STEMI-ja.
Ravnatelji se na regionalne skupove prijavljuju putem EMA sustava ovisno o terminu i gradu u kojem se skup održava:
Datum | Grad | Poveznica za prijavu |
---|---|---|
7. 12. | Varaždin | Popunjena mjesta |
8. 12. | Zagreb | Prijava |
9. 12. | Zagreb | Prijava |
15. 12. | Osijek | Prijava |
16. 12. | Osijek | Prijava |
Predstavnici osnivača koji planiraju sudjelovati na skupu prijavljuju se slanjem maila na helpdesk@skole.hr najkasnije 5 dana prije skupa za koji se prijavljuju. U prijavi je potrebno navesti ime i prezime, e-adresu, datum te mjesto regionalnog skupa za koji se prijavljuju.
Početkom veljače organizirat će se i regionalni skupovi u Rijeci, Zadru, Splitu i Dubrovniku, a točni datumi i termini objavit će se u siječnju.
Svi sudionici će nakon održanog regionalnog skupa dobiti i potvrdu o sudjelovanju.
Za sudjelovanje na regionalnim skupovima svi sudionici moraju posjedovati važeću EU digitalnu COVID potvrdu – u papirnatom obliku ili pohranjenu na svom pametnom telefonu.