CARNET info
CARNET info je self-care portal koji korisnicima omogućava uvid u podatke o CARNET-ovim uslugama, aplikacijama i projektnim aktivnostima korištenjem različitih baza i izvora podataka kao i izvještajima iz povezanih sustava. Nastao je u okviru programa e-Škole, a namijenjen je svim svim korisnicima iz sustava školstva.
Putem sustava CARNET info korisnici imaju pristup osobnim podacima iz sustava CARNET id koje mogu administrirati (lozinke, matične ustanove, izbor usluge u oblaku (Microsoft 365, Google Workspace for Education), odabir poštanskog pretinca za e-poštu (Gmail, Outlook, Zimbra)), mogu CARNET-ovom Helpdesku poslati upit ili prijaviti određenu poteškoću te na jednom mjestu imati uvid u listu digitalno potpisanih dokumenata ili primjerice listu opreme koja je, povezano s CARNET-ovim uslugama i projektima, dodijeljena školi.
U CARNET info sustavu korisnici mogu dobiti aktualne informacije o lokalnoj mreži škole, projektima i uslugama CARNET-a u kojima je škola do sada sudjelovala te edukacijama koje je pohađao određeni korisnik, kao i edukacijama koje su mu na raspolaganju. Dostupni su i izvještaji o statistikama škole poput broja učenika, nastavnika, prosjeka ocjena i sl.
Također, U CARNET info sustavu učenici, roditelji (skrbnici) i nastavnici mogu pregledati i administrirati privole unutar školskog sustava, u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka. Kroz integraciju sa sustavom CARNET privatnost omogućen je pristup informacijama o privolama te upravljanje istima.
Korisnici sustava CARNET info su:
- Osnivači škola
- Ravnatelji škola
- Nastavnici
- Administratori imenika i resursa
- Stručnjaci za tehničku pomoć
- Administrativno osoblje
- Stručne službe
- Roditelji
- Učenici
Korisnici
Kako postati korisnik
Učenici i nastavnici prilikom upisa ili zaposlenja u osnovnu, odnosno srednju školu dobivaju elektronički identitet (AAI@EduHr) kojim pristupaju svim CARNET-ovim uslugama pa i usluzi CARNET info.
Škole imaju svojega administratora imenika zaduženoga za otvaranje elektroničkih identiteta svim učenicima i nastavnicima u sustavu CARNET id. Tko je imenovani administrator imenika u vašoj školi možete saznati ovdje.
Ostale kategorije korisnika (STP (Stručnjaci za tehničku podršku), osnivači škola i roditelji) pristup CARNET info usluzi mogu ostvariti korištenjem identiteta iz sustava e-Građani.
Pristupanje sustavu
Sustavu se može pristupiti na portalu CARNET info korištenjem AAI@EduHr elektroničkog identiteta ili korištenjem identiteta iz sustava e-Građani.
Svaka kategorija korisnika ima personalizirani pristup sustavu CARNET info i određenom setu njegovih funkcionalnosti, ovisno o kategoriji korisnika.
Pitanja i odgovori
Svim učenicima i djelatnicima škola administrator imenika otvara korisničke račune u sustavu AAI@EduHr, a popis administratora za svaku ustanovu možete provjeriti ovdje.
Podaci koji će Vam se prikazivati u sustavu CARNET Info su predefinirani i ovise o tome kojoj skupini korisnika pripadate. Tako će učenici imat pristup jednom setu podataka, a osnivači škole ili administratori škole sasvim drugom. Po prijavi u sustav CARNET Info, korisnicima se automatski dodjeljuju prava koja pripadaju toj skupini korisnika. Pritom jedan korisnik može biti pripadnik više grupa unutar sustava (npr. jedan nastavnik predaje u više škola te je istovremeno i administrator resursa ili stručnjak za tehničku podršku) pa ima uvid u više setova različitih podataka.
Izvori podataka kojima korisnici CARNET info usluge s obzirom na prava mogu imati pristup su sljedeći:
- sustav e-Matica
- CARNET-ova baza podataka o korisnicima i sustav za upravljanje odnosa s korisnicima baziran na tehnologiji otvorenog koda
- sustav CARNET id
- sustav CARNET data
- sustav e-Građani
- CARNET-ov sustav e-Dnevnik
- CARNET-ova aplikacija za upravljanje i nadzor lokalnih mreža škola
- sustav AAI@EduHr
- CARNET-ov sustav EMA
- CARNET-ov sustav Loomen
- aplikacija potpis.carnet.hr
- aplikacija inventura.carnet.hr
- aplikacija upitnik.carnet.hr
- usluge u oblaku
- CARNET-ov sustav Edutorij
- CARNET-ov portal e-Laboratorij
Korisnicima se na raspolaganje stavljaju izvještaji s podacima iz navedenih sustav te im se omogućava personalizirana podrška kroz prijavu poteškoća kao i upravljanje vlastitim računom.
Važni dokumenti
Kontakt
Za rješavanje poteškoća povezanih s prijavom i dodjelom prava u sustavu potrebno je kontaktirati administratora ustanove ustanove ili
CARNET-ov Helpdesk
Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr