MDM
Mobile Device Management (MDM) sustav koristi se za centralizirano upravljanje i nadzor nad tablet uređajima. Sustav upravlja radom svih tableta koje su učenici zaprimili u školi te uz jednostavnu administraciju služi i za zaštitu učenika i njihovih prava.
Navedeni tableti su nabavljeni od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja u sklopu projekta Škola za život. Pitanja i odgovori te upute dostupne na ovoj stranici, odnose se na navedene tablete koji su prijavljeni unutar MDM sustava.
Korisnici
Pitanja i odgovori
Korištenje tableta
Zaštitnu etui je sastavni dio uređaja, neodvojivo pričvršćen te ga nije moguće ukloniti. Pokušaj skidanja ili uklanjanja zaštitnog etuia je suprotan garancijskim uvjetima i uputama o korištenju tablet uređaja te svaki uređaj na kojemu je detektiran pokušaj uklanjanja etuia više neće biti pokriven jamstvom proizvođača a sve kvarove na takvom uređaju će o svom trošku snositi korisnik.
Pokušaj skidanja zaštitnog etuia će prouzročiti fizička oštećenja na samom tabletu (oštećenje kućišta tableta, tipki za paljenje i regulaciju zvuka, lom ekrana, …).
Ponovno pokretanje tableta moguće je izvesti držanjem tipke za paljenje 10 do 15 sekundi tablet će se ponovo pokrenuti.
Napomena: Prije vraćanja uređaja na tvorničke postavke, potrebno je kroz ProMDM Fort aplikaciju ukloniti prethodno dodani @skole.hr račun odabriom opcije “tri točkice” u gornjem desnom kutu, te odabirom opcije “Ukloni “gsuite skole.hr” račun”.
Potrebno je otići u postavke Android sustava u sljedećim koracima:
”Postavke” → ”Sustav” → ”Napredno” → ”Poništenje opcija” → ”Izbriši sve podatke (vraćanje na tvorničke postavke” → ”Poništi tabletni uređaj”
Za konačnu potvrdu brisanja svih podataka na uređaju i vraćanja uređaja na tvorničke postavke potrebno je odabrati ”IZBRIŠI SVE”.
Ako korisnik zaboravi PIN tableta, potrebno se javiti administratoru tableta u školi kako bi kroz MDM sustav uklonio zadani PIN. Uklanjanje PIN-a kroz MDM sustav je moguće isključivo ako je tablet povezan na internet. U suprotnom uređaj je potrebno vratiti na tvorničke postavke na sljedeći način. Za pomoć oko vraćanja uređaja na tvorničke postavke, potrebno je kontaktirati CARNET-ov helpdesk.
Kvar tableta
Kontakt osoba navedena u obrascu mora biti zaposlenik škole koja prijavljuje kvar. Kontakt osoba ne može biti roditelj.
- prvi stupanj podrške: kontaktirajte osobu zaduženu na poslovima podrške uporabi IKT-a u školi ili drugu osobu prema odluci ravnatelja škole
- drugi stupanj podrške: CARNET Helpdesk +385 1 6661 500; helpdesk@skole.hr
- treći stupanj podrške (samo u slučaju kada je na prvom ili drugom stupnju podrške ustanovljen kvar tablet uređaja): S&T Hrvatska +385 1 700 8000; helpdesk@snt.hr
- Ako je ustanovljen kvar, prijava se može izvršiti na poveznici https://primato.snt.hr/ na dva načina:
- prijavom kvara unutar aplikacije e-Prijava (upute dostupne među Važnim dokumentima niže na ovoj stranici), ili
- preuzimanjem obrasca za prijavu kvara s početnog sučelja za prijavu u aplikaciju, odabirom opcije “Preuzmite obrazac” koji se popunjem šalje na e-mail adresu helpdesk@snt.hr
- Ako je ustanovljen kvar, prijava se može izvršiti na poveznici https://primato.snt.hr/ na dva načina:
- Ako je ustanovljen kvar, prijava se može izvršiti na poveznici https://primato.snt.hr/ na dva načina:
- prijavom kvara unutar aplikacije e-Prijava (upute dostupne među Važnim dokumentima niže na ovoj stranici), ili
- preuzimanjem obrasca za prijavu kvara s početnog sučelja za prijavu u aplikaciju, odabirom opcije “Preuzmite obrazac” koji se popunjem šalje na e-mail adresu helpdesk@snt.hr
-
- prijavom kvara unutar aplikacije e-Prijava (upute dostupne među Važnim dokumentima niže na ovoj stranici), ili
- preuzimanjem obrasca za prijavu kvara s početnog sučelja za prijavu u aplikaciju, odabirom opcije “Preuzmite obrazac” koji se popunjem šalje na e-mail adresu helpdesk@snt.hr
Po primitku povratne informacija od S&T Helpdeska o otvaranju ticketa dostaviti uređaj u S&T servis ili slijediti upute dobivene od S&T Helpdeska.
Važni dokumenti
Korištenje i ulazak tableta u MDM sustav
Upute za administratore tableta
Kvar tableta
Kontakt
CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu
Telefon: +385 1 6661 500
E-adresa: helpdesk@skole.hr