prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Microsoft 365 za škole

+Otvori sve -Zatvori sve

Microsoft 365 za škole

Microsoft 365 za škole je usluga koja omogućuje zaposlenicima obrazovnih ustanova, nastavnicima i učenicima besplatan pristup Microsoft 365 alatima s AAI@EduHr korisničkim računom na skole.hr domeni. 

Microsoft 365 usluga uključuje skup alata kojima korisnici mogu pristupiti s vlastitog računala, mobilnoga telefona ili sa školskoga računala. 

Osnovni uvjet za korištenje uslugom je posjedovanje elektroničkoga identiteta oblika @skole.hr u sustavu AAI@EduHr računa, a u školama je za njihovo administriranje zadužen administrator imenika. 

Kombiniranjem aplikacija poput Microsoft Excela i Outlooka s naprednim servisima u oblaku, kao što su OneDrive i Microsoft Teams, Office 365 korisnicima omogućuje stvaranje i zajedničko korištenje s bilo kojega mjesta i na bilo kojemu uređaju. Osim toga, dostupni su i dodatni alati za učionicu kao što su OneNote Class Notebook. 

Kako postati korisnik

Za aktivaciju usluge potrebno je prijaviti se i jednokratno aktivirati Microsoft 365 račun na korisničkom portalu CARNET info.

Nakon jednokratne aktivacije, do Microsoft 365 alata i usluga pristupa se direktno putem mrežne stranice portal.office.com

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Pitanja i odgovori

Korištenje elektroničke pošte putem Microsoft 365 usluge

Kako podesiti primanje i slanje elektroničke pošte putem Outlooka i Microsoft 365 usluge za svoj skole.hr korisnički račun?

Za korištenje Outlooka i Microsoft 365 usluge za primanje i slanje elektroničke pošte za svoj skole.hr korisnički račun trebate imati aktivan Microsoft 365 račun i podesiti prosljeđivanje elektroničke pošte putem CARNET info portala. Unutar izbornika “CARNET id” trebate odabrati “Pošta i usluge u oblaku” te u novootvorenom prozoru aktivirati željeni sandučić. 

Ako ne podesite prosljeđivanje, korisnička elektronička pošta će i dalje dolaziti u sandučić elektroničke pošte u CARNET-u. 

Nakon što uspješno podesite prosljeđivanje elektroničke pošte, novome sandučiću e-pošte možete pristupiti putem poveznice https://outlook.office.com

Korištenje Microsoft Teams usluge

Kako podesiti prikazivanje Kalendara u aplikaciji Microsoft Teams?

Ako vam se ne prikazuje „Kalendar“ u aplikaciji Microsoft Teams, niste prebacili primanje e-pošte u Microsoft Office 365 za škole. Prebacivanje zaprimanja e-pošte možete podesiti unutar CARNET info portala, unutar izbornika “CARNET id”, pod opcijom “Pošta i usluge u oblaku”. Nakon toga će vam se kalendar pojaviti u Teamsu. 

Kontakt

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr