Microsoft 365 za škole
Microsoft 365 za škole je usluga koja omogućuje zaposlenicima obrazovnih ustanova, nastavnicima i učenicima besplatan pristup Microsoft 365 alatima s AAI@EduHr korisničkim računom na skole.hr domeni.
Microsoft 365 usluga uključuje skup alata kojima korisnici mogu pristupiti s vlastitog računala, mobilnoga telefona ili sa školskoga računala.
Osnovni uvjet za korištenje uslugom je posjedovanje elektroničkoga identiteta oblika @skole.hr u sustavu AAI@EduHr računa, a u školama je za njihovo administriranje zadužen administrator imenika.
Kombiniranjem aplikacija poput Microsoft Excela i Outlooka s naprednim servisima u oblaku, kao što su OneDrive i Microsoft Teams, Office 365 korisnicima omogućuje stvaranje i zajedničko korištenje s bilo kojega mjesta i na bilo kojemu uređaju. Osim toga, dostupni su i dodatni alati za učionicu kao što su OneNote Class Notebook.
Kako postati korisnik
Za aktivaciju usluge potrebno je prijaviti se i jednokratno aktivirati Microsoft 365 račun na korisničkom portalu CARNET info.
Nakon jednokratne aktivacije, do Microsoft 365 alata i usluga pristupa se direktno putem mrežne stranice portal.office.com
Korisnici
Pitanja i odgovori
Korištenje elektroničke pošte putem Microsoft 365 usluge
Za korištenje Outlooka i Microsoft 365 usluge za primanje i slanje elektroničke pošte za svoj skole.hr korisnički račun trebate imati aktivan Microsoft 365 račun i podesiti prosljeđivanje elektroničke pošte putem CARNET info portala. Unutar izbornika “CARNET id” trebate odabrati “Pošta i usluge u oblaku” te u novootvorenom prozoru aktivirati željeni sandučić.
Ako ne podesite prosljeđivanje, korisnička elektronička pošta će i dalje dolaziti u sandučić elektroničke pošte u CARNET-u.
Nakon što uspješno podesite prosljeđivanje elektroničke pošte, novome sandučiću e-pošte možete pristupiti putem poveznice https://outlook.office.com.
Korištenje Microsoft Teams usluge
Ako vam se ne prikazuje „Kalendar“ u aplikaciji Microsoft Teams, niste prebacili primanje e-pošte u Microsoft Office 365 za škole. Prebacivanje zaprimanja e-pošte možete podesiti unutar CARNET info portala, unutar izbornika “CARNET id”, pod opcijom “Pošta i usluge u oblaku”. Nakon toga će vam se kalendar pojaviti u Teamsu.
Kontakt
CARNET-ov Helpdesk
Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr